Skip to main content

Kisah Azura Gazali | Setelah ‘Buang’ Masalah Lampau, Kini Jadi Wanita Terbahagia

By August 23, 2017August 28th, 2017Kisah Inspirasi

Puan Azura Gazali merupakan seorang pengusaha syarikat Kalista Presti Sdn. Bhd. Beliau telah mengikuti program Women Heart Journey pada bulan April 2017. Antara sebab utama beliau sertai Women Heart Journey setelah mendengar daripadatestimoni-testimoni sebelum ini mengatakan kita ada masalah pada masa lampau yang dimana kita tidak tahu apa sebenarnya masalah itu, telah memberi impak pada kehidupan kita selepas pada kejadian itu.

Daripada situ beliau jumpa apa yang sebenarnya yang menjadi satu bebanan berat pada diri yang membawa kepada satu kehidupan yang sukar sebelum ini. Banyak yang beliau dapat daripada Women Heart Journey. Salah satunya cara kita membuang perkara-perkara yang tidak baik dan memasang pelbagai perkara baik.

Cara untuk membersihkan hati dapat membantu beliau menjadi seorang wanita yang terbahagia sekali. Perubahan yang beliau dapat terutamanya daripada cara beliau mendidik anak, cara berkomunikasi dengan pelanggan dan ahli keluarga. Selepas beliau mengikuti seminar ini, kehidupan beliau lebih teratur.

Saranan beliau kepada orang diluar sana, beliau yakin dan percaya jika anda join program Women Heart Journey ini perubahan dan impak yang besar anda akan rasai selepas mengikuti seminar Women Heart Journey ini. Anda akan merasa keluarga dan orang-orang yang sekeliling anda bangga dengan kehadiran anda.

Leave a Reply